امام‌جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و همت و غیرت ملت ایران همیشه مقتدر بوده و مردم پای انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان نیشابور، اظهار کرد: یک مجلس انقلابی را پشت سر گذاشتیم که شکر خدا صدای انقلاب اسلامی و صدای گفتمان انقلاب اسلامی از این مجلس به گوش رسید، امید داریم با دستان ملت ایران در ۱۱ اسفند در حماسه بزرگ انتخابات پرشوری داشته باشیم.

 وی افزود: ملت ایران با جوانان نخبه خود سهم خودش را از انرژی هسته‌ای به دست می‌آورد، ملت ایران همیشه باید در میدان باشند.

 حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: این راه هموار است، ملت بزرگ ما حق زندگی بهتر از این را دارند، جوانان ملت ما حق زندگی بهتر از این را دارند، پدران و مادران عزیز ما نباید این‌قدر نگران زندگی بچه‌هایشان باشند، امروز انقلاب اسلامی تمام امکانات را به میدان آورده است هر چند هنوز در بخش اداری کشور و توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرزوهای انقلاب اسلامی آن گونه که باید وارد نشده‌ایم و هنوز در زیست معیشتی ملت، ارزش‌های انقلاب اسلامی جریان پیدا نکرده است.

 امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: جماعتی از مردم ما که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند در شرایط سختی زندگی می‌کنند و مشکلات اقتصادی آن‌ها را رنج می‌دهد و جوانان عزیز ما برای تشکیل زندگی کابوس مسکن را می‌بینند و ان‌شاءالله به لطف خدای متعال این مشکلات برطرف خواهد شد، مدیران کشور باید همت بیشتری به خرج دهند.

 وی عنوان کرد: خدای متعال را شاکریم امروز در قوه مجریه فضا فضای جهادی است و رئیس‌جمهور مجاهدانه در وسط میدان است و هیئت دولت نیز روحیه جهادی دارند؛ رئیس‌جمهور اول لباس خادمی حضرت رضا (ع) را پوشیده بعد عزم خدمت به عرصه اجرایی کشور کرده و امیدش به عنایت حضرت رضا (ع) است و شبانه‌روز خدمت می‌کند، اما بدنه اجرایی دارای اشکالات فراوانی است امید داریم با همین سرعت پیش روند و موفق شوند و این گره‌ها را از زندگی عموم ملت ما باز کنند و خداوند برکات خودش را بر سرزمین ما نازل کند .

 حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: یک کار بزرگ نیز در پیش داریم ما یک مجلس انقلابی را پشت سر گذاشتیم که شکر خدا صدای انقلاب اسلامی و صدای گفتمان انقلاب اسلامی از این مجلس به گوش رسید، امید داریم با دستان ملت ایران در ۱۱ اسفند در حماسه بزرگ انتخابات اولاً شوری بزرگ مانند ۲۲ بهمن ایجاد شود و مردم پای صندوق‌های رأی باشند و انتخابی پر شور، سالم و رقابتی در یک محیط امن برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها